
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ: Την πλήρωση θέσεων Προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων του ΝΠΔΔ «Ελληνικό Κτηματολόγιο» με σχέση εργασίας
δημοσίου δικαίου για θητεία πέντε (5) ετών, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, που είναι οι εξής:Υποκατάστημα Καλαμάτας
Θέση Προϊσταμένου Υποκαταστήματος:
1) Ο Προϊστάμενος Υποκαταστήματος ασκεί τις αποφασιστικές αρμοδιότητες της περίπτωσης β΄ παραγράφου 3 του άρθρου 15 του ν. 4512/2018 (Α΄5) με περιεχόμενο:
α) την τήρηση, ενημέρωση και λειτουργία του συστήματος Μεταγραφών και Υποθηκών, εντός της τοπικής αρμοδιότητας του Υποκαταστήματος, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο κ.δ. 19/23.7.1941, όπως τροποποιήθηκε με το ν.δ. 811/19.1.1971, μέχρι την έναρξη ισχύος του Εθνικού Κτηματολογίου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 2664/1998, β) την τήρηση, διαχείριση και ψηφιοποίηση των αρχείων του συστήματος Μεταγραφών και Υποθηκών, εντός της τοπικής αρμοδιότητας του Υποκαταστήματος και γ) την τήρηση, ενημέρωση και λειτουργία του συστήματος ενεχύρων σε κινητά χωρίς παράδοση, άλλων συμβάσεων παροχής ασφάλειας επί κινητών, καθώς και της ενεχυρίασης ή εκχώρησης επιχειρηματικών απαιτήσεων ή άλλων δικαιωμάτων, σύμφωνα με όσα ορίζονται στα Κεφάλαια Α΄, Β΄ και Γ΄ του ν. 2844/2000 (Α΄220), εντός της τοπικής αρμοδιότητας του Υποκαταστήματος, μέχρι την έκδοση του προεδρικού διατάγματος που προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 19 του ίδιου νόμου. Σε όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις, δύναται να ζητά , κατά την κρίση του, εισήγηση του Νομικού Τμήματος του οικείου Κτηματολογικού Γραφείου.
Ο Προϊστάμενος Υποκαταστήματος δύναται να ασκεί τις αποφασιστικές αρμοδιότητες της περίπτωσης α΄ παραγράφου 3 του άρθρου 15 του ν. 4512/2018 (Α΄5) για τη λειτουργία και τήρηση του Εθνικού Κτηματολογίου, εάν αυτές του εκχωρηθούν από τον Προϊστάμενο του
9
οικείου Κτηματολογικού Γραφείου, σύμφωνα με τη διάταξη του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 15.
2) Ο Προϊστάμενος Υποκαταστήματος είναι, επίσης, υπεύθυνος: α) για την έγκαιρη, έγκυρη και νόμιμη διεκπεραίωση των συναλλαγών στα επιμέρους συστήματα δημοσιότητας που τηρεί το Υποκατάστημα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο, β) για την τήρηση του νόμιμου ωραρίου λειτουργίας, γ) τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας του, δ) την ασφαλή και ορθή χρήση του εξοπλισμού και των κτιριακών και πληροφοριακών υποδομών του Υποκαταστήματος, ε) την ασφάλεια του προσωπικού και των συναλλασσομένων και στ) τη διασφάλιση των τηρούμενων κτηματολογικών δεδομένων και αρχείων από κάθε ενδεχόμενο κίνδυνο (άρθρο 16 παρ. 6 ν. 4512/2018).
3) Ο Προϊστάμενος Υποκαταστήματος έχει στην αρμοδιότητά του όλα τα διοικητικά θέματα, την οργάνωση του Υποκαταστήματος, τη διοικητική μέριμνα, το προσωπικό, την αλληλογραφία, τη διεκπεραίωση, το αρχείο και τη σχέση με τρίτους, τελεί δε για άπαντα τα προαναφερόμενα σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο του οικείου Κτηματολογικού Γραφείου, στον οποίο και αναφέρεται για σχετική ενημέρωση και έγκριση, όπου απαιτείται. Επικουρεί τον Προϊστάμενο του Κτηματολογικού Γραφείου σε εργασίες διοικητικού περιεχομένου και εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατεθούν.
Πώς μπορείς να υποβάλεις αίτηση;
Η ομάδα του ΚΕPFLIX είναι εδώ για εσένα.
Επικοινώνησε μαζί μας στα 2721 18 17 17 - 698 7717892 και στη διεύθυνση Αριστομένους 52 Καλαμάτα.
コメント